ksenia

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av ksenia . - 16 februari 2011 19:00

  Ja jag heter Ksenia men jag kan kallas på flera olika sätt eller jag har över 10 namn som betyder samma namn det har jag kollat upp själv ^^  . JAg är 17 men fyller 18 år den 19:e april. Jag har två syskon och självklart föräldrarna. Jag har två katter de heter Pelle och Mozart och de är jätte gulliga :). Jag går nu andra året gymnasiet inriktning teater och jag ångrar inte att jag har valt det :D och plus att jag har fått en så bra klass:)

Jag gillar att spela innebandy det är det bästa sporten som finns enligt mig men för tillfället så spelar jag inte i nått lag. Jag är mest den som inte orkar plugga men inte när det gäller teater för att teater är bäst !!! Ingen plugghäst är jag inte . Ja vad ska man säga mer??? Jag har bott i Sverige över 7 år och jag kommer från Vitryssland men föddes i Ryssland . 


P.S Det finns alltid skillnad mellan killar och tjejer t.e.x tjejer kan göra två saker samtidigt medans killar kan inte göra det!!!!

Av ksenia . - 16 februari 2011 17:13

Ja men Alla hjärtans dag gick ju bra ^^ jag köpte en chokladask Merci till familjen och självklart blev de glada :D vem skulle inte bli det???


Alla börjar skriva 30 dagars lista och jag funderar också göra det . F.o.m i dag ska jag börja med det


Dag 1 : Presentera mig 

Dag 2 : Mina rädslor

Dag 3 : Det här åt jag

Dag 4 : Min bästa vän

Dag 5 : I min handväska

Dag 6 : Min favorit film

Dag 7 : Min favorit sport

Dag 8 : Min favorit bok

Dag 9 : Min tro 

Dag 10 : Det här får mig att bli glad

Dag 11 : Detta ångrar jag

Dag 12 : Mitt favoritminne

Dag 13 : Min favoritlåt 

Dag 14 : Mitt favoritgodis

Dag 15 : Det här får mig att gråta

Dag 16 : Vad är kärlek?

Dag 17 : Det här saknar jag

Dag 18 : Det här visste du inte om mig

Dag 19 : Mina drömmar

Dag 20 : Vad jag hade på mig i dag

Dag 21 : Min dagens smink

Dag 22 : En bild på dig från förra året och en från i år. Hur har du förändrats sen dess?

Dag 23 : En bild från någonstans du har varit

Dag 24 : En ovanlig bild på dig själv

Dag 25 : En bild på dig från i somras

Dag 26 : Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor

Dag 27 : Jag som liten 

Dag 28 : Dåliga ovanor

Dag 29 : Ett pinsamt ögonblick

Dag 30 : Om det här vore mitt sista dag 



Så nu är det klart och idag så börjar jag med den =)

  

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards