ksenia

Alla inlägg under juni 2011

Hot

Av ksenia . - 30 juni 2011 12:44

Hhhhhhheeeeeeeeeeeeehhhhhhhheeeeeeeeeeeeee ^^

Äntligen så har värme kommit till Skellefteå =)


Igår var det jätte varmt men jag for till stan i alla fall och åt på tatung =) gott !!!

Sen for jag till solbacken med min mamma och gick runt ALLA affärer som fanns på solbacken.

Jag köpte en slush ^^  

Den var jätte god


Och så har jag min blåsa på foten fortfarande kvar, jätte jobbigt :/     Men det är inte så farligt som det ser ut =)


En och halv månad kvar tills skolan början så jag måste hinna göra någonting mer kul. Jag är bara lite sur att jag har inte fått nått jobb :( hatar sitta arbetslös på somrarna :(

Nå men det är väl okej :/

Stadsfesten blir det i alla fall till veckan :)  

Av ksenia . - 14 juni 2011 13:58

Hmmm Nu håller jag på att se Ghost Whisperer säsong 5 och ska snart börja se avsnitt 18 =).

Jag tycker att det är en väldigt intressant tv-serie :)

 

Efteråt så måste jag gå ut ^^ man måste gå ut innan man missar sommaren och börjar skolan igen =)

Av ksenia . - 13 juni 2011 17:13

Det känns som om jag börjar sova bort dagarna. I dag så sov jag till klockan 14,45 och det är mtt nya rekord :/ hehe. Det kan bero på att det är äntligen lov och jag kan börja slappa för en gångs skull ^^. Får väl se hur länge jag kommer att sova i morgon =).

I dag så drömmde jag typ 20 drömar och jag kommer i håg  hälften av de för att det var för mycket sömn för mig så jag drömmde mycket. Tänker direkt på mina psykologi lektioner haha


 

Av ksenia . - 10 juni 2011 14:45

Jag vaknade kl:6,45 och det var inte lätt att stiga upp!!! Jag snabbade att duscha och sen tog bara en klänning och sminkade mig och sen plattade jag mitt hår. Jag gjorde allt precis i tid innan jag skulle gå ut till bussen haha =)

Sen hade vi fått veta betyg i teater ^^

SOMMARLOV!!! 

Hoppas på ett jobb :)        

Av ksenia . - 8 juni 2011 14:45

 Jag gilllar den här bilden hehehe =) =) =)


Sen flytten till Skellefteå har jag förändrats och det är inget jag kan ändra på att jag är sån och det behövs mer förstånd. Mina tankar attackerar mig från alla håll och alla dessa år var jag nära på att ge upp men det finns några få saker som håller mig uppe. Jag försöker men det blir inte bättre eller är det bara jag som kan inte förstå?

Ibland så vet jag att det är fel men jag struntar i det. Vad skulle hänt om jag bara försvann?

Det finns saker som jag ångrar och det har hänt alla.

Till slut kommer det bli bättre och allt ska vara som jag skulle velat ha för att jag har några mål att uppnå de kommande året.

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards