ksenia

Alla inlägg under juli 2011

Av ksenia . - 20 juli 2011 00:16

woooho har sett fyra skräckfilmer på en dag O.o hehe ^^ nice

i morgon så ska jag sova till elva eller tolv, har bestämt det!!!

Av ksenia . - 19 juli 2011 14:30

Åh vill bara sova la mig efter två i dag och var tvungen att stiga upp klockan 9,00 för att fira min systers födelsedag. 

men så såg jag en skräck film i natt den heter Midnight Movie.                            


inte så värst läskig men bra =P

sen så såg jag filmen 'The task men då bröts det av i mitten av filmen så jag orkade inte hitta en annan sida :/video är i fel ordning ^^

Av ksenia . - 18 juli 2011 21:51

Har inte precis gjort så mycket i dag. En vecka kvar av ledigheten och sen blir det jobb:D

längtar faktiskt ^^

Ska cykla ju till  jobbet och det är ju bra med lite träning =)

Direkt efter att mitt jobb slutar så blir det skola så det är  mitt sista '' lovvecka'' ^^


jag grubblar fortfarande över att jag får bara sitta vid datorn  till klockan 23,00 :/

Men men ........

Av ksenia . - 16 juli 2011 14:35

vet inte vad jag ska göra :/ tråkig väder utomhus :/

orkar inte göra någonting och har inte ens lust att gå någonstans men sk< försöka gå till affären om det går ^^

En vecka kvar tills mitt jobb börjar, ska jobba på arbetsförmedlingen haha

vet ju inte ens vad jag ska göra ^^


I dag så har jag ingen lust att äta vet inte varför, hittills så har jag bara druckit en kopp mjölk :/ kommer kanske ha någon lust att äta senare på kvällen :/

Här är i alla fall en bild på mig:

 

Av ksenia . - 13 juli 2011 11:18

Åh jag hade en jätte konstig dröm :/ 

Jag ska gå på bio i morgon så jag drömde att jag hade jätte jätte lite pengar och så fick jag gröt istället för popcorn. Hemskt :/

MEn i dag så ska jag fara till tandläkaren haha.

Jag är inte rädd för tandläkare hehe men blir spännande att höra vad det är med mina tänder :)  

:P

Av ksenia . - 12 juli 2011 00:59

Jag ville färga mitt hår blond men det böev ändrade planer. Jag är brunett nu ;P

Tycker att jag ser bättre när jag är brunett eller? :/

Av ksenia . - 9 juli 2011 22:00

Ibland så vet jag inte vad jag ska lyssna på???

och ibland så hittar jag mina gamla favorit låtar.

Det är kul att hitta gamla låtar ^^man blir glad :D

t.e.x som den här låten: 

BTW så har jag solat för mycket utan solkräm så nu gör det ont om mina axlar, de är jätte röda :/ ajj

Av ksenia . - 6 juli 2011 13:27

Hmm i dag så vaknade jag klockan 10 av sig själv och det händer inte så ofta på sommarlovet ^^


Jag kanske ska gå och bada i dag, så skönt.

Det är väldig varmt ;)

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards