ksenia

Alla inlägg under oktober 2010

Av ksenia . - 31 oktober 2010 12:45

The tortured (2010)

   En skräckfilm och producenten som gjorde filmen Saw


Handling:


<< How far would you go ?>> - << How far would you go?>>


Livet för en ung familj kollapsar plöstligt, efter deras enda barn blev

kidnappad och mördad. Besatt av hämnd föräldrar är redo för allt

bara för att ta itu med mördaren... som kan sörjande mamma och 

pappa har förlorat sin existensberättigande? 


Trailer :

Av ksenia . - 25 oktober 2010 21:45

Ja jag har inga lektioner den här veckan men vi har EOS

på fredag visar vi upp våran project , våran e jätte bra ^^

vi kommer t.o.m kanske hamna i tidningen ^^


Jag har läxa i psykologi A till på onsdag å jag har inte gjort den än

måste göra den i morrn , jag e så lat i bland ^^

''



'' love is not right

Love is not fear 

i really Love you

but you don't care '' 

Av ksenia . - 24 oktober 2010 19:36

Jag älskar skräckis och det var länge sen jag såg en skräckfilm

så i kväll ska jag kolla på en ^^


Här är trailern :


Av ksenia . - 24 oktober 2010 16:00

Det var länge sen jag såg på en film så jag såg två filmer i går

En film på kanal 5 som heter Just my luck 

den var jätte bra Lindsay Lohan är i huvudrollen , tkr att hon e bra

skådespelerska : )

Andra filmen som jag såg på den hette ''9'' .

Den e jätte bra , en bra historia

      

Av ksenia . - 19 oktober 2010 19:53

Slutade 11,30 men tog bussen kl:12,30 från skolan.

Mötte min mamma på stan så köpte vi två halsdukar och vantar

efter det var det max ^^ beställde plus meny åxå

sen gick vi på stan och gick in på trafikskola för att skriva in mig

undersöka synen men man måste först få ett papper innan så måste vänta typ en vecka .

Sen var jag på solbacken

Kom nu nyss bara ^^

   .    

Jag , i dag på ÖoB 

Av ksenia . - 18 oktober 2010 12:45

Orkar inte vara på skolan har jätte huvudvärk igen :(

Vet inte om jag ska fara hem :/


För mkt läxor   


  

Av ksenia . - 17 oktober 2010 20:00

Jag älskar dikter för att man uttrycker sig bättre då

Jag brukar själv skriva några men har tappat bort de

funderar på att skriva nya , men här har jag hittat från internet


Du har en egen plats i mitt hjärta


en plats fylld med glädje och smärta


Den delen kan du aldrig ta ifrån min


inte ens om någon annan skulle få dig


Nej dig kommer jag aldrig att glömma


i mitt hjärta ska jag dig gömma


I ett hörn kommer du alltid att finnas


för du är en människa jag vill minnas


                Tro de eller ej


jag kommer alltid älska dig





Love is not right 


Love is not fear


i really love you


but you don't care



hittade nu min dikt från 9an tror jag

gjorde den på svenskan


Svika?


Man kan skrika


men ska man svika?


Men ska man titta bort?


Du tog det lätta steget


men varför tog jag det svåra steget?


Du svek mig


men jag svek inte dig


Av ksenia . - 17 oktober 2010 14:05

Ja , idag måste jag fortsätta läsa men jag e så lat att göra nått i dag :/


Snart är det EOS vecka ska man längta eller inte? 

Men man har ju inga vanliga lektioner ^^

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards