ksenia

Alla inlägg under januari 2011

Av ksenia . - 30 januari 2011 19:31

'' One thing, I don't know why

it doesn't even matter how hard you try 

Keep that in mind i designed this rhyme

To remind myself how


I tried so hard

In spite of the way you were mocking me 

Acting like i was part of your property

Remembering all the times you fought with me 

I'm surprised


It got so far

Things aren't ...... osv ''

  


En liten del av texten Linkin park- in the end

Den här låten är så bra och jag gillar den jätte mycket lyssna själva så kommer ni säga wow 

Av ksenia . - 28 januari 2011 21:24

Jag var komp ledig i dag och kändes såååå bra men jag fick ändå inte sova så länge för att kl.11,20 så hade en tid hos tandläkaren och hur hon borrade , man hörde över hela första våningen typ ja haha nästa gång blir det om ett år :) bedövningen var inte skön   

.

Av ksenia . - 21 januari 2011 19:18

Finally !!! Jag har färgat mitt hår känns jätte skönt och trodde inte heller att det skulle passa jätte bra men det gjorde de :D      hehehe

Av ksenia . - 15 januari 2011 16:42

Det kanske blir Narnia i morgon i 3D? eller nästa vecka :D älskar Narnia

Av ksenia . - 13 januari 2011 21:02

Det är många som får magsjuka och jag hoppas att inte nån smittar mig :/

Det e ju hemskt , ja att spy ^^


Jag har märkt att jag börjar få dålig kondis och jag tror att jag måste börja typ spela nån sport haha innebandy :D jag saknar faktiskt innebandy det är ju det bästa sporten som jag har provat =D


  


Av ksenia . - 8 januari 2011 18:21

Lite kallt ute det idag , har varit lite ute idag och jag ska inte ut igen :/


Har kollat nu på min schema vårtermin 2011 haha :) det ser ut som om det e lite lektioner :/ 


Här är schemat :)



  

Av ksenia . - 7 januari 2011 18:44

Har kollat på The final destination idag , eller det är andra gången nu ^^

tycker att filmen var bra men det var oväntad slut :)  

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards