ksenia

Alla inlägg under februari 2011

Av ksenia . - 28 februari 2011 22:01

Ja man ångrar mycket. Jag ångrar inte för att gjort är gjort men jag ångrar att jag har inte börjat läsa teoriprov till körningen och för att det är ju så mycket man ska veta. Jag vill få körkort men det är svårt och gäller tålamod :)

Av ksenia . - 27 februari 2011 14:22

Det är mycket som man blir glad av men just nu så skulle jag bli glad av om jag skulle få sommarjobb för att det är svårt att hitta för mig just nu :/ 

Jag blir glad av att gå på bio för att jag älskar att gå på bio och i 3D och stor popcorn meny =D

  

Av ksenia . - 25 februari 2011 22:30

Ja men vad ska man säga . Du tror för mycket  , brukar jag säga haha roligt?  Men om man pratar om tro , tro så är jag faktiskt kristen en troende kristen ^^.  Jag blir arg när någon säger att människor härstammar från apor , gorillor och osv. annars skulle du ju se ut som en ^^ .     

Av ksenia . - 24 februari 2011 23:05

tog lite fel på dagarna där. Jag gillar att spela innebandy =) roligaste sporten enligt mig haha och för att det är roligt. Jag skulle vilja börja spela igen men kan inte och jag gillade inte skellefteå laget they sucked , Boliden är bättre på att spela innebandy. Annars har jag spelat i lag när jag gick i åk 4 till åk 7 =)

Av ksenia . - 23 februari 2011 22:02

Jag gillar inte att läsa så mycket men när jag var liten då läste jag jätte mycket :/ men nu läser jag väldigt lite och jag känner mig som en pluggis om jag läser en bok. Men hur som helst så har jag en favorit bok och den heter ''Alex dogboy'' och den var hur bra som helst och jag ville inte släppa boken utom läsa ut hela boken på en gång så spännande det var fatta va? jag som gillar inte böcker men jag läste inte boken på en dag , ne ne ^^


Handlingen: boken heter Alex dogboy. Alex är ett gatubarn och när han var yngre blev han övergiven av sina föräldrar men han tänker ändå på dem och vill träffa de. Alex hittar två hundar på gatan som han har med sig ibland. Han lär sig mycket genom att leva på gatan t.e.x snatta och sniffa lim och m.m 

Alex Dogboy är en överlevare .! Alex skaffar sig också kärlek och vänskap genom resan.

( boken kom ut år 2003 )


Jag rekommenderar att man ska läsa den , den är äventyrlig och spännande och man vill bara fortsätta läsa boken och inte släppa den , jag lovar :)

Bästa boken jag har läst i hela mitt liv =D   

Av ksenia . - 22 februari 2011 08:32

Det finns jätte många filmer som man kan välja mellan så det är svårt. Ehm min favorit film är One missed call. Det är en skräckfilm och den är i flera delar. Ja här här kommer en trailer en av filmerna  men scary movie är också en av mina favoriter ^^ hehe

Av ksenia . - 20 februari 2011 21:47

   Ja här på bilden så ser man min handväskan. Ja det finns så mycket i min väska. Smink brukar jag ha i min väskan för säkerhets skull ^^ papper från skolan och lite skräp. Ibland så hittar jag pengar i min väska utom att veta vars dem kom ifrån. Skolböcker hah matte boken brukar vara mest i min handväska n^^ Ja men man vet ju aldrig vad man kan hitta i sin handväska. Ja örhängen finns i min väska och mycket mer hehe :)  Ska gå och lägga mig snart . God natt

Av ksenia . - 19 februari 2011 21:30

Hehe My best friend <3  ^^ Ja min bästa vän heter Angeliqa och vi har alltid kul och hon är alltid där om det har hänt något dåligt och tröstar. Angeliqa är 17 år och bor just nu i Sollefteå :) jag saknar henne jätte mycket. Man har aldrig tråkig med henne. She is amazing!!!! En trogen vän som är snäll och finns för en. Vi har gått i samma klass på Norrhammarskolan i sjuan och åttan och vi blev kompisar i sjuan. BFF!!!!

Här kommer några bilder .         Jag har en annan hårfärg här ^^

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards