ksenia

Alla inlägg under november 2010

Av ksenia . - 30 november 2010 22:58

jag ska göra psykologi prov i morgon muntligt för att jag tycker det är bäst så.

sen är det prov i svenska B heh .

Jag har pluggat men känns inte som om det var något mycket. Tiden går så fort !   

Av ksenia . - 26 november 2010 16:08

Slutade tidigare i dag för att vi fick kompledigt från en lektion.

Kl.13.00 slutade jag i dag och så håller vi på med shakespeare och

det är långa repliker och jag hoppas på att jag får den roll jag vill ha !


Det blir bara att plugga den här helgen och har prov nästa vecka

och jag är så dålig på att lämna in uppgifter i rätt tid och jag måste

bli bättre på det.


JAG IDAG

      

Av ksenia . - 25 november 2010 21:21

Jag tycker att det är skönt när det snöar det är inte så kallt då :O

man ska ju ha snö på julafton annars är det tråkigt ^^

gillar alla årstider de e alla bra på sitt sätt 

  


Egentligen skulle jag ha psykologi prov i morgon men jag ska göra det muntligt så jag gör det på onsdag

vad bra då kan jag plugga i helgen ^^

Oförberett prov i engelska i morgon , längtar inte!!!!

Av ksenia . - 20 november 2010 18:15

Jag ska se Harry Potter i kväll på bion längtar jätte mycket,

i 2 å halvtimme jädrans , jag ska köpa stor popcorn meny^^       

Av ksenia . - 18 november 2010 18:30

Så jätte stressad och skoldagen sög i dag hade samtal med en lärare å en vet jag inte vad 

blev f'n förbannad kan inte de förstå eller   


orkar inte med engelska provet i morgon   

inte EOS uppgiften heller


hoppas det kommer gå bra har inte pluggat så jätte mycket på det Minst G är jag nöjd

   <--------------- Gammal bild


Av ksenia . - 17 november 2010 17:15

Hade ingen svenska i dag ^^ skööönt


Ehm gillar inte mitt kredit kort skulle betala i dag men gick inte , har pengar

men ne gick inte betalade kontant vad bra att jag hade cash ;)


Jag e verkligen stressad :( så mycket på en gång läxor å prov varje vecka:(

hoppas att det kommer går bra och bli glad om du har fått VG eller G be happy for that you know i should be

happy ;)


Av ksenia . - 16 november 2010 21:15

Inte taggad till engelska provet på fredag :S


På lördag då tror jag att jag ska gå på bio å se Harry Potter ^^


jag e skoltröööööötttttt :/

Av ksenia . - 15 november 2010 22:00

Det är så mycket jag ska göra som läxor och engelska prov den här veckan 

jag kan säga att jag har prov varje vecka tills jullov.

Jag måste plugga men orkar inte så jag ska inte plugga så mycket ^^


Vilken träningsvärk jag hade förra veckan dagen efter vi hade gympa 

gjorde det ont att gå , plus att jag halkade å ramlade på gympan , obehaglig känsla jag hade

hade ju shorts huden bara gled typ 10 cm :S


Längtar till julloven ju , bara slappa då skönt ^^


  

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards