ksenia

Alla inlägg under maj 2011

Av ksenia . - 25 maj 2011 18:30

Skit vilken lång rast vi hade i dag och hur orkade jag vara i skolan? i tre timmars rast!!!

Ja jag blev trött och allt jag ville göra var att gå hem och sova men det gjorde jag inte. 

Jag hade värsta huvudvärken i dag också och det berodde på min långa 3 timmars långa rast.


När jag kom hem så drack jag starkt kaffe och då blev jag piggare. =D  

Och i måndags då var jag på kom vux och träffade min mamma ^^  

Så drack jag varm choklad och capuccino.   Det här är  varm choklad . :)  ( jag i dag ^^) Så avslutar jag med en glad bild på mig ^^  

Nu mår jag i alla fall bättre och min huvudvärk är borta så skönt =D

Av ksenia . - 21 maj 2011 17:57

Såg nyss en film och jag tror att det heter Julias ögon på svenska. Filmen är inte amerikansk men den är bra gjort och den var jätte bra. Det är en thriller och skräckfilm men hur som helst så är den awesome. Här är  en bild på filmen:


I morgon blir det en annan film The pirates of  the coribbean 4, längtar efter på att se den =)  

Av ksenia . - 17 maj 2011 14:45

   Så här såg jag ut igår förvirrad och kände mig lite trög eftersom det mesta gick in och ut genom huvudet.Förvirrande Ksenia.     Räkna ut

det där du!!!!!!!!!

Det var mycket papper som jag skulle läsa ^^

MatteB är inte mitt bästa område!   

Av ksenia . - 5 maj 2011 20:52

I morgon är det nationella prov i engelska B writing och det är mitt sämsta område. Ja jag får hoppas att teman är inte så svår att skriva om. I dag så såg jag på en gammal tv-serie '' soldater '' de är nu på 15:e säsongen så den pågår fortfarande ^^ men det är kul att kolla på.


   

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards