ksenia

Alla inlägg under oktober 2011

Av ksenia . - 22 oktober 2011 15:38

Nu så ska jag kolla på Wrong turn 4. Ja, jag älskar ju skräckfilm  och så hann jag ju inte se någon skräckfilm den här veckan så äntligen ska jag se en. = D LOVE IT

YTF

Av ksenia . - 21 oktober 2011 17:17

Haha jag älskar att kolla på hans videor de är väldigt roliga ^^ 

Av ksenia . - 21 oktober 2011 08:30

Häh ja nu måste jag fara till skolan bara för att jag har stöd i engelska medan andra i klassen har ledigt, så går det när man är dåligt på ett ämne : /  engelska B jag vill klara av den men det är inte lätt.  

Av ksenia . - 20 oktober 2011 17:30

Woho finally home ^^ .

Den här veckan går ju hur snabbt som helst :/ hinner inte med. Har mycket läxor :/ .


I dag när jag kom hem så åt jag spaghetti med Dalmio sås och köttbullar. Nu så dricker jag julmust, jajamensan julmust och den är jätte god :D .

iNej ingen energi drick i dag bara julmust ^^haha .

   Jag ska göra en analys i dag, göra teori( bil ), hinna se en skräckfilm för att få inspiration till min monolog som jag gör på skolan och typ något mer som jag inte kommer på just nu.

    Jag i dag :   Ja dagen blir lång men det är ju så när man går sista året på gymnasiet stressigt och lite glömskt. ^^

Hoh

Av ksenia . - 7 oktober 2011 16:25

Kommit hem och gick direkt till datorn för att lyssna på musik :P. 

Ska se en dansföreställning i dag klockan 19.00 Får väl se om den är bra ^^


I helgen har jag bestämt att jag ska se Final destination 5 hehe längtar. Alla 4 filmer har varit jätte bra speciellt de 2 första :D.

Nu så ska jag se någon tv-serie och sen börja fara till stan. =)


   Jag i dag.

Av ksenia . - 6 oktober 2011 20:30

Hehe jag har alltid gillat hip hop/rap det är liksom att de säger hur det är i livet egentligen.Jag gillar block 44 de är bäst och har alltid bra text ^^ . Deras nya video har kommit och som alltid är den hur grym som helst :D .

Av ksenia . - 3 oktober 2011 22:18

Ähm det är inte så kul att inte ha ett eget sovrum det är mer komplicerat. Ja inget jag KAN göra :/ Tror att jag ska lägga mig vid tolv för att jag börjar klockan tio i morgon. Hehe  i morgon så ska jag på teori =)  

Av ksenia . - 3 oktober 2011 16:30

1. Hur gammal är du om 5 år? 23 år

2. Vem tillbringade du  minst 2 timmar med senast idag? Mozart 

3. Hur lång är du? 167-68 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Forest of the living dead

5. Vem ringde du senast? Min mamma

6. Vem ringde dig senast? Angeliqa 

7. Hur led det senaste sms:et? Gör du?

8. Föredrar du att ringa eller att sms.a? jag tycker att det är bättre att prata men när man har tråkigt då är det bäst att sms:a

9. Är dina föräldrar skilda eller gifta? de är gifta

10. När såg du senast din mamma? för ca 6 timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå, tror jag

12. När vaknade du i dag? Kl.10,10 

13. Vilken är din favorit julsång? Det är jätte många, kommer inte på nu :/

14. Vilken är din favorit plats? det finns många, men det skulle kunna vara om man hade ett eget rum vilket jag inte har :(

15. Vilken plats föredrar du minst? gym

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag hoppas på att jag kommer att bo i U.S.A och vara en filmskådespelerska .

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Kackerlackorna 

18. Vad fick dig att skratta senast? när Mozart min katt kom till mig och ville mysa :)

19.  Hur stor är din säng? vet inte jag har en två våningsäng och jag sover på uppe :P

20. Vad för dator har du? en mac

21. Tycker du om kaffe? självklart

22. Kan du spela poker? Nej

23. Kan du andra språk än svenska? engelska och ryska flytande

24. Vad lyssnar du på just nu? Gimme more - Britney Spears 

25. Har du varit med i en tidning någon gång? ja

26. Civilstånd? singel

27. Ångrar du någonting du gjort? ja

28. Vilket är din drömjobb? Filmskådespelerska 

29. Svär du ofta? Nej, bara när jag blir riktigt arg.

30. Är det viktigt att fira födelsedagar? självklart

31. Vad gör dig ledsen? när någon ignorerar vad jag har att säga.

32.  Hur många syskon har du? 2, en store syster och en store bror.

33. Vem har du varit kompis längst? Sonja 

34.  Vilken kompis känner dig bäst? Angeliqa

35. Vad ska du göra nästa sommar? Ta studenten och hoppas på en utomlands resa 

36. Favorit färg? Gul,röd och grön

37. Morgon eller natt människa? Natt

38. Rädd för? spindlar och höjder.

39. Höger eller vänster hänt? Vänster

40. Vad ska du göra nu? Spela spel, chatta och lyssna på musik.

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards