ksenia

Alla inlägg under december 2010

Av ksenia . - 30 december 2010 18:45

Snart är år 2011 här ^^haha året kommer och året går  och tiden går som ett tåg.

I år 2011 så fyller jag 18 år och är väldigt glad :D blir myndig ju :)

Hoppas på det bästa från 2011 :)

  

Av ksenia . - 29 december 2010 14:00

I dag så kom jag till skellefteå klockan ett på natten och det var jätte kallt ute typ mnus 35 eller? Gick och la mig direkt när jag kom hem , jag och Angeliqa vi tog inte så mycket kort som vi brukade men ja det räcker :)   ska ut idag också

Av ksenia . - 25 december 2010 20:15

I morgon så åker jag ner till Sollefteå till Angeliqa. Jag måste vakna typ sju för att jag måste gå ner till stan och bussen går tio över nio , haha känns som att vakna till skolan fast inte , blir framme klockan kvart över sex på kvällen nio timmar i bussen och jag som hatar åka buss :/ nothing to do. Jag ska väl lyssna på radio , jag tar med mig mina stora hörlurar och lyssnar på radio i bussen för att jag har inte någon mp3 , Ipad eller något och plus så har jag inte hörlurar till mobilen. 

Nyss så tvättade jag och ska snart packa ner allt jag behöver i tre dagar ^^

Jag önskar jag hade mer pengar men ja ja det duger i alla fall till resan :)

Jag tar med mig digitalkameran med mig till resan så det blir lite bilder också =)     

Av ksenia . - 24 december 2010 19:19

I går kväll så kollad jag på Mirrors 2 , en skräckfilm och den var ju jätte bra och är helt nöjd med den fast ettan var ju ändå bättre :/ :)


Av ksenia . - 22 december 2010 23:11

Har kollat på vampire diaries 2 i dag och jag vill bara se på den hela dan men det går ju inte , har sett elfte avsnitt och i morgon blir det den tolfte och kanske 13 å 14 ^^ om det finns tid. Den är jätte bra :)


  

Av ksenia . - 21 december 2010 14:26

i morgon är sista dagen och jag är hur trött som helst dem här sista dagarna i skolan     , jag hade sovmorgon i dag men ändå är jag trött !!!

Just nu vill jag bara sova men om jag sover nu kommer jag inte somna i natt :/ 

^^

Under lovet måste jag läsa två böcker och vem orkar göra det?  


Hoppas att nästa år blir ett bra år =)




Jag i dag :       

Jag och Mozart 


  

Den här bilden är lite gammal men jag älskar min kisse katt ^^ <3


Av ksenia . - 16 december 2010 22:28

Längtar nu till julen , jag är skoltrött  och våren känns bättre än hösten , okej det är nog för att på våren är det mycket mer lov .^^

Jag har inte köpt alla presenter men jag hoppas på att jul rean ska komma men som det ser ut som är att den  kommer inte!!!

  

Jul , jul , jul.


JAG HAR träningsvärk och det är inte så kul faktiskt , gör ont att röra på mig:/ 

Vi har nu bestämt att vi ska visa upp våran pjäs på måndag på öppet hus det är ju

tio års jubileum och det kommer ju media också :S men ändå roligt kanske jag kommer att vara i TV

det skulle bli jätte roligt ^^

Av ksenia . - 14 december 2010 21:45

 dag har det varit lång dag ^^ ska göra klart psykologin å sen sova


Jag I DAG :

      här  är våran  julgran (hemma hos mig )

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards