ksenia

Alla inlägg under mars 2011

Av ksenia . - 23 mars 2011 18:46

Jag har börjat vänja mig vid glasögon men det är ändå svårt , jag har redan repat lite grann mina glasögon :/ klantigt va. 

Av ksenia . - 6 mars 2011 22:15

Inte kanske att gråta men...... eller jo , jag såg en film förra året och det var första filmen som fick mig att gråta på slutet av filmen för att den slutade sorgligt och den var baserat på en sann historia :/  fick mig att gråta ;(  blir ledsen bara av att tänka :/ kommer inte ihåg vad den hette 

Av ksenia . - 3 mars 2011 22:15

Jag gillar blandat men mest choklad men jag hatar lakrits för att den är äcklig :/

Men kex choklad är absolut den godaste =D min favorit :) galen i den men om jag äter en stor kex choklad så får jag ett dåligt samvete för att man blir tjock av att äta godis ^^   

Jag vill prova kex choklad med smak av blåbär :)

Av ksenia . - 2 mars 2011 22:33

Ja just nu är det Britney Spears - Hold it against me . Jag tycker att hon är fantastisk och har stor talang :) Ja världsberömd :)

Av ksenia . - 1 mars 2011 22:16

Hmmmm svårt.... Ja senaste eller ja , jag vet inte det finns så många. Senaste så måste det nog bli när jag och min syster badade i Sundsvall badet '' Himlabadet '' . Det var jätte roligt men blev sur när jag fick inte gå till relax för att jag är inte 18 år gammal men det är bara 1,5 månad kvar och då fyller jag 18 :D Häftig system de har där i alla fall för att man behöver inte ha häng lås. Jag provade en rushkana och den var läskig :S man åkte bara ner jätte snabbt.


På bilden på vänster arm så är det nyckel till mitt skåp.   <--- Badet

Presentation


Heeeej ^^
Jag heter Ksenia är 19 år,
Gillar skräckfilmer :)
I bloggen skriver jag väl vad som händer under dagarna å lägger ut bilder , video .

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

v


Ovido - Quiz & Flashcards